tisdag 2 december 2008

Oh yes, you missed me

Det var ett tag sen jag skrev, vet inte varför men har tappat lusten lite, eller så har ja bara inget vettigt o skriva (som om jag nånsin haft det).

tänkte dela me mig lite av vad som händer imon;
imorgon har jag seminarie, vi ska opponorera arbeten i grupper. Jag har ännu inte läst arbetet jag ska opponera, tänkte göra det när jag vaknar imon ;P.

Har även införskaffat Guitar Hero: World Tour som är ÄCKLIGT roligt :)

spelat sönder det än så länge och tycker det är svinkul, speciellt trummorna.

Spelade me grabbarna igår också, fan va kul det var :) Speciellt när man levde sig in i det o rockade som fän =)

Värt varenda krona, utan tvekan.

Efter imorgon är jag ledig resten av veckan, fram till tisdag den 9.e december, då har jag min sista tenta för terminen, sen är det lite föreläsningar o lätt grupparbete och jullov. ÄNTLIGEN. är galet skoltrött nu, jullovet kan inte komma lägligare (jo, om det kom nu).

Snön är även den borta, vilket uppskattas (tack vädret). Men det blir mörkt så tidigt, känns ju som att det är läggdags när man vaknar.. eller nått sånt.

aja, nu ska ja sova så jag orkar vakna imorgon o läsa igenom lite arbeten. Puss på stjärten.

Inga kommentarer: