måndag 29 december 2008

Fighting Champion

Snart är det ett nytt år : ). ska bli najs med ett nytt år, nya äventyr, nya utmaningar, nya människor, nytt land, o.s.v.

undrar hur mitt liv ser ut samma dag nästa år (29 december 2009). Jag sitter förmodligen i Japan då och dricker saké och äter ris haha.

ska bli spännande o se vad som hinner förändras på ett år.

jag har bestämt mig för att åka till malmö igen nu över nyår. Tänkte stanna i växjö, men det är ju så jävla trist här. Samma historia varenda helg, och det lär inte bli annorluna bara för att det är nyår. Känner för a breath of fresh air, så därför bestämde ja mig för malmö, sen är ju kusiner o familj där, så det bidrar ju också till valet.

Igår var vi hos pinkan o relaxade. Det blev Hancock i HD (najs) och massa fight-spel (också najs) det va riktigt skojj : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

KoF 99 var brutte samurai showdown också :D

A sa...

Dt var riktigt kul! Trevligt o hänga med er era G virus contaminated åsnor