fredag 26 december 2008

Julafton

Nu e jag hemma i växjö igen, och det är den 26.e.

Fast jag kom hem igår på kvällen.

Julafton i Malmö var en trevlig upplevelse.

Scarface, Buzz på PS3, Poker, Juklappar och Mat. Vad mer kan man önska sig?? :)

Fick massa trevliga julklappar i år :) men en som jag kommer minnas väldigt länge är den jag fick av min faster.

En get i mocambique.

En familj i mocambique har fått en gravid get i mitt namn, och me denna get så är hela deras framtid nästan säkrad. Eftersom de får två getter av en, sen kan de börja mjölka geten och sälja mjölken, o.s.v.

Mycket fin julklapp och man borde ge bort sånt oftare :)

Igår så kom vi hem till växjö o firade me mamma, det va också trevligt :)
Mammas julmat är ju som att ha Gud i sin mun

Har massa pengar nu, så ja vill dra till sammarkand och köpa mig ett maffigt hemmabiosystem, men problemet är att ja inte orkar dra dit själv :S

Inga kommentarer: