torsdag 4 december 2008

Latast på jorden

det är jag det.

helt sjukt ju.
la mig runt 3-snåret igår, och vaknade för en halvtimme sen, 14.00

sen att "okänd" ringer o väcker mig vid 10 två gånger är ju ännu konstigare, undra vem det var som ringde. Gillar inte folk som ringer me dolt nummer, vadå inte vågar visa sitt nummer.

har tenta på tisdag (tack gud att det inte är ännu en lördag) så jag måste plugga som fan idag,imon,lördag,söndag,måndag. Det är rätt mycket som ska in, men det borde jag klara (har ju klarat 3 av3 tentor den här terminen än så länge :D)

vill avsluta med att säga att killzone 2 är ögonorgasm.(klicka för större bild)
bilden printscreenade jag direkt från en gameplay-video. det är SÅ snyggt.



har kommit ut 12 nya videos på singleplayerkampanjen här http://www.gamersyde.com
riktigt nice.
Februari kan inte komma snabbt nog.

Inga kommentarer: