torsdag 27 november 2008

blåsor på tummen <3

ahh va underbart. Det gör så ont, men känns så skönt. Det känns som att jag är 8 år igen och spelar Street Fighter II.

Varje gång man spelade med handkontroll fick man blåsor på tummen av att gnida den fram o tillbaka på pilarna.

Idag släpptes Super Street Fighter II Turbo HD Remix. Det är remake av Street Fighter II med allt omgjort till HD, riktigt snyggt och musiken är även remixad så den är hur härlig som helst. Men om man ändå vill ha det riktigt old school kan man ställa in både grafiken och ljudet till "Classic" för att få den där autentiska retro-känslan :)

filmade lite när jag fick my ass handed to me av Ken, jag spelaed som Ryu (värt att tilläggas är att efter filmningen så smiskade jag Ken, Cammy, Sagat och Bison. Klarade spelet med Ryu och fick en schysst liten story på slutet hehe.
Spelet kostar förresten 15 US dollar, och finns att ladda ner från Playstation Store, för de som vill köpa det. (Finns online så man kan möta varandra ;))


Dessutom har även Dzano nu kirrat en PS3 och Call of Duty: World at War. NU är det Jag,Zsolle,Addi,Pinkan och Dzano, det är bara Elias kvar sen har vi en perfekt Klan :) haha fan va kul det va o lira ikväll. Mycket roligare o lira me polare :)

nu ska ja sova, har skola rätt länge imon. Puss

2 kommentarer:

A sa...

Fan maaaiiinn! Du kan inte lira med min gubbe and get ur ass whooped on street hoops fan :D

Giaco Taco sa...

hahah, men ja slajzade honom sen, så han träffade mig en gång bara.
Den svåraste var nog Ken, han va så snabb. Vega var också skitsvår o möta. Bison o.s.v klarade jag rätt fort. Slajzat spel faktiskt.