torsdag 18 december 2008

Sunday Morning!

va? är det inte söndag? sure as hell feels like it iaf :)

första dan på jullovet, och klockan är 12.11 och jag har precis vaknat. Smaka på den!


allt är jättesegt och tyst, knappt någon inloggad på msn eftersom igår vare lördag och alla festade ihjäl sig så de orkar inte vakna. Ja, det känns verkligen som söndag, och det e guld.


mitt DC funkar igen!! e inne på alla de underbara hubbarna jag brukade va inne på back in da dayz, nu ska det tankas grejer!! =D

sweeeet.

nu har elias och shayan leavat till sina respektive resmål. kan inte säga annat än att jag blev grymt sugen på att själv åka nånstans. Skulle vara så jävla skönt och vara otillgänglig och komma bort från allt i ett par veckor. Men men, får nöja mig med malmö i ett par dagar ;P inte helt fel det heller. men spanien hade ju vart bättre, damn the economy crisis!

igår vare trevligt hos elias, fast jag måste ta o finslipa på mina skillzzzz med Akuma i Street Fighter II Super Turbo HD Mega Värsta Remix (eller va fan det heter).
Kul var det iaf :)

"Hey, hey, hey, hey
Don't say you will
unless you will
Hey, hey, hey, hey

Wish this song would really come true
I admit I fantasize about you...about you"

Inga kommentarer: