torsdag 11 december 2008

oj oj oooj

jahapp.

tänkte börja med att lära er ett nytt begrepp. "Argigt snygg"
Har du sett en tjej som är så snygg så att du blir arg? då är hon argigt snygg.
Det kan till exempel vara någon som går förbi dig på stan, och är så äckligt snygg att du blir förbannad och arg över att du förmodligen aldrig mer kommer se denna skönhet. Detta är typexemplet på en argigt snygg tjej.
Därför kvalificeras inte tjejer som du på något sätt redan "känner" eftersom du då inte har något o vara arg över, hur snygga de än är så finns de i ditt liv på något sätt. Det är de som INTE finns i ditt liv som gör dig arg och förbannad.
Sånna tjejer är jobbiga att stöta på. Snacka om bittersweet.

Sen är det återigen det här me bussarna. Fast idag är det busschaffisarna jag irriterar mig på.

Jag var SERIÖST 1 och en halv meter från bussen, jag skojjar inte. Jag hade till o med redan tagit upp plånboken och tagit ut en 20-lapp. Så stänger busschaffissen dörren och kör iväg... WTF?! är det bara för att han var en svensk gammal gubbe som ville jävlas med en invandrarkille som va lite sen?
Är det bara för att han har ett allmänt tråkigt liv och hittar nöjen i att få folk att missa tider genom att inte låta de hoppa på bussen?
jag vet inte varför, men han ville jävlas me mig.

Seriöst, jag kan förstå om jag var en bit ifrån, men det hade tagit gubben MAX 2 sekunder att låta mig hoppa på bussen, nära var jag.
Hur som helst så ska den där gubben dö nån gång, och då kommer jag småle. Ja, jag är så elak.

sen var jag nära på att halka också, det är ju halare än en inoljad turk ute idag.
Men, tack vare mina otroliga balans-skills så klarade jag av att undvika en eventuell pinsam situation.

Men, allt är inte bara piss.

Livet e faktiskt ganska fint just nu. har inga mer tentor, och bara 4 föreläsningar kvar. Sen har jag Jullov :)

Storasyster kommer hem den 18.e, ska bli kul o träffa henne igen =)
Pappa kommer till sverige den 23.e typ, så honom ska man träffa i malmö under Julen också, blir roligt :)

måste dra till stan o fixa julklappar nån dag med, har bara en fixad än så länge haha. Får ta tag i det nu ;P

och den 19.e så får jag reda på om jag hamnar I japan eller USA nästa höst, och vart i dessa länder isåfall, spännande värre :)

nu får det räcka för idag. See u on the battlefield.

1 kommentar:

A sa...

HAHAHAHA kan tänka mig att busschaffissen kkollade i sin backspegel och såg dig göra din "snigel-walk" som du gör o trodde att du inte skulle med bussen . så han körde hahhahah