onsdag 17 december 2008

Don't say you will

ganska seg dag idag.

huvudvärk, försov mig, o.s.v.


lyssnat på Kanye's skiva idag hela dan. Fan va den e bra asså. Riktigt bra.

lyssnade mycket på "Don't Say you will"
skön låt.

så, don't say you will.

det är så rätt.

hatar folk som säger aa ja ska göra detta, sen gör de inte det. Säg att du inte tänker göra det från början då, ffs.

hhm, kom på idag att det va länge sen ja skrev "veckans tips" men ja ha glömt bort det helt + att ja inte ha kollat på några filmer på jättelänge.

men det kommer nu snart igen, förmodligen imon eller på fredag. Har ju JULLOV nu, så har gott om tid till filmer o dylikt =D sweeet.

ikväll ska jag,addi,zsolle o elias umgås, eftersom Elias åker till libanon imon. De vill käka, men jag vill inte. Förstår fortfarande inte varför man inte kan bara säga "okej men det är lugnt, det viktiga är att vi umgås" kvittar väl fan om jag käkar eller inte, så länge jag är där o umgås.

men whatever.

ska sluta skriva nu. Hej.

Inga kommentarer: