lördag 20 december 2008

Saturdäy: UPDATED

Lördag idag, inte gjort så mycket.
Följde me Zsolle till mediamarkt, han skulle byta in en grej som va sönder. Det gick relativt smärtfritt. Men FAN va mycket folk, alla stackare som ännu inte hade köpt julklappar säkert. Mycket folk iaf, lite ovant här i Växjö hehe.

Ikväll ska ja antingen va me zsolle hos honom, eller så drar vi till pinkan o chillar där en stund. Får se hur det blir :)

För övrigt så har jag bara mammas julklapp kvar, sen är jag finito. Känns gött =)
Pappa kommer till Sverige på måndag också, sen åker vi till Malmö o träffar honom antingen på tisdag eller onsdag. Ska bli trevligt!

blev frågad om en tjänst idag, om jag kunde köra någon till Linköping och sen hem igen imorgon klockan 07.00. LINKÖPING?! really? typ 3h dit och 3 tillbaka, 6 timmars bilresa. Då kan ja glömma hela söndan. Och 7 på morronen? jag e ju ingen direkt morgonmänniska precis, så den tiden passar inte mig så bra nej.
Jag fick artigt avböja denna önskan, eftersom det är för mycket begärt helt enkelt. Till tågstationen hade ja lätt kunnat skjutsa, men till Linköping?
Nej tack.

får räcka för idag. Baj


UPDATE: blir ingen pino ikväll, Men ska till Zsolle o tare lugnt iaf. Kolla på film o.s.v.
Puss häy

2 kommentarer:

A sa...

Jo fan jalla, tripp till Linköping direkt !

Giaco Taco sa...

haha KASTA.