söndag 21 december 2008

NATT....

det är natt nu, faktiskt.

02.45 = natt in my book.

jag e inte det minsta trött, men vet inte vad jag ska göra?
e ju för sent för o spela eftersom alla sover och då måste man spela utan ljud och det är pisstråkigt.

Film går ju inte heller, eftersom alla sover o då måste man ha det jättelågt och ja gillar att ha det jättehögt.

Sova går ju inte, eftersom att jag inte är det minsta trött.

MSN:a går ju inte, eftersom det bara är tråkigt folk inne.

SURFA går ju, men det är tråkigt när man inte har nått att surfa efter...

hhhm...

Natt.
Dag.
Natt...ja, natt, Gotta love natt. Bortsett från att alla sover så är det gött. Men det kanske är min dark side som talar.

Varför alla dessa punkter förresten? vadå punkt mitt i en mening? tur att man inte skriva så när det väl gäller, och endast när man bloggar. Annars hade ja kunnat kiss my grades goodbye.

Ne fan, jag kanske är trött egentligen, skriver ju ba massa tråkig skit. Jag är nog så trött så att jag känner mig pigg.

Godnatt, jag sover nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

när man inte har något o göra då går man in på mangashare slår upp gantz o börjar läsa sen är du stuck där i några timmar. 05.22 natt in my book :D

Giaco Taco sa...

hahaha sant fan, tänkte jag aldrig på!