lördag 1 november 2008

Veckans tips

new week, new tips


Veckans Filmtips
enda filmen jag sett i veckan, har vart A walk to remember, och den var faktiskt bra, så jag rekommenderar den.
en väldigt kraftull dramarulle, men jag tycker att vissa scener och moment kändes väldigt hastiga, filmen borde fördjupat sig lite mer i vissa händelser tycker jag.
men jag orkar inte föklara vad den handlar om, så kolla in IMDB-länken istället
http://www.imdb.com/title/tt0281358/
jag ger den 3 och en halv av 5 Tacos


Veckans musiktips
den här veckan får det faktiskt bli Kanye West - Coldest Winter.
riktigt skön låt, som han skrev åt sin mamma som gick bort förra året ( eller var det detta året?, minns inte). Låten får 4 av 5 Tacos.





Veckans tips
den här vecka får random-tipset bli att INTE köpa en mobil med touch-screen (bortsett från iPhone).Det är jobbigt att ha mobilen i fickan, sen skickar den tomma sms av sig själv eftersom touchscreenen aktiveras när den rör fickan. Vet inte hur mycket pengar jag slösat p.g.a tomma sms skickade tack vare den äckliga touch-screenen. De flesta vet hur det är eftersom de brukar få tomma sms från mig ibland haha. så, köp en vanlig mobil med gamla hederliga plast-knappar, funkar bäst! :)
det här tipset får 5 av 5 Tacos.

Inga kommentarer: