söndag 2 november 2008

bara för att jag är dryg ^^

Matilda envisas med att hon är bättre än mig, men jag ska nu med hjälp av bevis avsluta vår diskussion för en gångs skull, så att hon inser att jag inte bara är bättre, utan DUBBELT så mkt bättre än vad hon är :D

Bevis:



Observera att jag är [MaNk]Giacomito med 500 poäng, och matilda är [MaNk]emubox med ynka 250 poäng.

I rest my case your honor :)


nu till lite allvarligare saker.

Söndag idag, skön som alltid. vaknade vid 10, städa o.s.v. sen tare lugnt, spela lite ps3, sitta på msn. Grabbarna kommer över, vi kollar på film, klankar ner på varandras filmsmak och har det allmänt trevligt. very nice sunday.

imorgon börjar dock allvaret, tentavecka. måste plugga några timmar om dagen, helst många timmar men vi alla vet att det inte kommer hända. så jag hoppas på några om dagen iaf :). Blir förmodligen den jobbigaste tentaveckan hittils, då denna kursen har vart en riktig sticka i arslet (jobbig med andra ord). Har typ ett helt anteckningsblock me anteckningar som måste pluggas in, blir inte lätt, men det ska jag kunna klara.

och jag tror jag har bestämt mig, kollade på universitet i USA och Australien, och fastän jag vill besöka dessa länder så vare inget direkt universitet som intresserade mig så värst mycket, förutom San Fransisco i USA.
Så jag ska nog söka till San Fransisco som första-handsval, och eftersom det är så populärt e inte chansen stor att ja kommer in, och som alla andra val ska ja söka olika universitet i Japan, kommer jag in i San Fran så får ja säga att det va ödet som bestämde att USA var min väg o ta. Annars så äre Japan.

Det är min plan, om den är bra eller inte kan diskuteras, men det är min plan.

och nu ska ja kolla på One Piece, sen soova. SUGOOOI!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tillfällig svacka, hört om det någon gång? HEH. Jag äger dig ikväll, så som alla andra kvällar

A sa...

Vad fan betyder detta att jag är kickad ur clanen?

Anonym sa...

ooooooooooooi luffy