torsdag 6 november 2008

Here we go again




en ny månad, och det innebär en ny tenta, vilket i sin tur innebär ångest för Giaco.

har inte pluggat så mycket som jag borde den här veckan, men jag blir så lätt distraherad av annat. Ska se om ja drar till bibblan imon o sätter mig ner o råpluggar lite, för det behöver jag.

Jag har väl pluggat ca 1 timme i snitt per dag nu, det är på tok för lite för en tenta som är så stor som den vi ska ha på lördag. Fäääkk!

kan du inte komma hem till mig o plugga in allt åt mig, sen klär du ut dig till mig, och skriver tentan åt mig på lördag?

eller kom bara hit o ge mig a slap in the face så ja börjar plugga lite mer.

3 kommentarer:

RebDil sa...

slap in the face!

A sa...

Kan fixa någon som som kommer till dig o pluggar allt åt dig, sen klär av sig till dig om det går bra o dunka o såvidare på den här vah.

Anonym sa...

jag kan knifa dig annars?