måndag 17 november 2008

Veckans Tips

förra veckan blev det inget "Veckans Tips", men jag har under två veckor nu haft två tentor, så jag hann inte kolla på mkt film.

men nu är jag back in the game, och här kommer Veckans tips.

Veckans Filmtips





haha driver ba.. hur bra det än kan vara med Jenna Jameson och Robert Englund så är INTE det mitt tips för veckan hahaha.

istället är det:
Four Rooms
en skön rulle som jag rekommenderar till ALLA förutom Elias, eftersom filmen "inte har någon mening" haha ;P
handlar om en bellboy i ett hotell, han ska jobba själv där för natten och under natten besökar han fyra rum, där olika historier utspelar sig. Varje rum är regisserat av olika regissörer, Quentin Tarantino har sista rummet och Rodriguez har tredje tror jag.
Finns vissa kända med som; Bruce Willis, Quentin Tarantino själv, Madonna o.s.v.
filmen är från 1995 och ta den inte för seriöst, det är lättsam film som ska underhålla dig bara, inget mer.
jag ger den 3 och en halv av 5 Tacos





Veckans Musiktips

den här veckan får det blir Kanye West igen, nämligen Kanye West - Robocop. Endast för att jag har haft låten på Repeat i två dagar irad på iPoden :D
låten får 4 av 5 tacos






Veckans tips
Den här veckan blir veckans tips att SOVA, hur lite du än kan sova, så sov.
jag hade valet mellan att sova 3 timmar, eller mindre i torsdags.. idiot som jag är valde jag mindre (en timme) och det var INTE bra, borde sovit de tre timmarna och vart tacksam, så SOV.. så mkt ni kan.
det här tipset får 5 av 5 tacos

Inga kommentarer: