fredag 27 februari 2009

där ser man

Fått mina papper till Japan nu.
Helvete vilken bunt asså!
det är vääääldigt mycket som ska fyllas i, jag måste tydligen skaffa tre st letters of recommendation från tre lärare, ofta jag kan namnet på tre lärare på unviersitetet lol.
det sega är att det inte bara är "kryssa-i-rutor" formulär, utan det är sånt man ska skriva massa grejer i tomma rutor.

"Why did you choose to study in japan?" så ska man skriva massa.

sen vare en grej som verkar jobbig. "Write an essay on you educational goals" whaaaat. palla skriva essä för att ansöka till ett universitet.

det här kommer bli jobbigt känner jag lulz. men det är väl värt mödan ;P

sen måste ja boka läkartid, något som jag aldrig gjort förr o göra en full hälsoundersökning, de vill veta om ja har anorexi bland annat, haha.

jag borde nog sätta igång typ nu. alla papper ska vara inlämnade 17e mars.

Vill även passa på att gratta ADDI! happy b-day ! :D ikväll ska det festas som aldrig förr!

nu ska ja klippa mig, BAJ

1 kommentar:

A sa...

HAHA låter knas, men du går ju den administrativa inriktningen så rätt åt dig hahahaha!

tack så mkt!! Ska bli sjukt skoj ikväll!!!