tisdag 24 februari 2009

Jag behöver DIN hjälp

Så här ligger det till:

imorgon får jag pengar
imorgon släpps killzone 2
mitt hår är för långt
jag vill träna

så,

Jag ska klippa mig imorgon (stan)
Jag ska träna imorgon (simhallen)
Jag ska köpa killzone 2 imorgon (sammarkand)

jag behöver hjälp me att bestämma i vilken ordning jag ska göra sakerna.

tänk på att om ja klipper mig först, så drar ja o köper killzone 2 sen, och sen åker hem o duschar (massa hår överallt ju)
och då kommer ja säkert inte palla åka till simhallen sen o träna. så det e nog inget bra.
(lol, i-landsproblem HEJ)

HJÄLP tack

4 kommentarer:

Anonym sa...

Först klipper du dig, sen drar du och köper no-life-zone och efter det drar du direkt och gymmar. SEN duschar du. För vidare direktiv, 0709851886. Mvh

Anonym sa...

hahahahah no life zone :D

Giaco Taco sa...

hahah tack för denna underbara plan.

Anonym sa...

:) maZzZa puzzZzar!