söndag 1 mars 2009

Sunday and the truth

Just Because I'm Loosing, Doesn't Mean I'm Lost

jag vet inte vad jag gör just nu. känner mig jävligt lost.

känns som att jag vet varken ut eller in om något.

eller så är det bara för att jag är trött, och det är söndag snart, och jag har ganska mkt plugg, och jag måste få tag på 3 lärare, jag måste boka läkartid, jag måste fylla i en jävla massa papper, jag måste söka sommarjobb

alla dessa måsten.
om ändå pengar växte på träd, vad livet skulle vara enkelt.

jag vill vara ledig för alltid typ, jag vill vara klar me ansökan till japan så ja bara kan åka o komma bort ett tag. ett bra tag. och sen komma tillbaka med en helt ny syn på saker och ting.

mamma gjorde empanadas idag <3. fan va bra hon är. timingen hade inte kunnat vara bättre typ.

imorgon ska jag sätta mig o fylla i stora delar av ansökningspapprena.

sen kanske jag träffar dig en liten stund ;)

nu ska jag iaf sova, puss hej

Inga kommentarer: