torsdag 19 februari 2009

Japan i mitt <3

haha!

idag började dagen lite konstigt.

jag vaknar tidigt (kl 11 LOL) för att börja plugga. Sätter mig vid datorn, trycker på Eldräven-ikonen (internet för er tröga folks) och skriver in "www.student.vxu.se" i adressfältet och får upp ett felmeddelande i stil med "servern är antingen överbelastad eller så fixar vi några grejer" nått sånt. Okej tänkte jag. Jag väntar en halvtimme o testar igen.

Testar igen, och samma hormeddelande dyker upp. VA FAN tänker jag.
Det sltuar me att ja trycker på F5 (för att uppdatera sidan) hela tiden, och ändå händer inget.

klockan blir 14.00 och mamma frågar mig: Giaco, har du vart på uni än?
jag svar: VA?
mamma: har du varit på uni än?
Jag: och vad skulle ja göra på uni?
Mamma: du hade väl möte om japan idag?
jag: HOLYSHITMOTHERFUCKERDAMNFUCK. (hade glömt bort det HELT i sann giaco-anda)
problemet är att jag hade glömt bort hur dags mötet började. och den jävla horsidan funkade ju inte fortfarande. så ja kunde inte in o kolla.
jag panikade i ca 5 minuter, sen kom ja på att de hade skcikat brev hem me alla datum o tid för mötena.

hittade brevet o såg att det började 15.00. SWEEEEET.

så jag hann till mötet.

visar sig att det va ca 12 som skulle till Japan, och 4 av dem skulle till samma uni som jag :)
så det é schysst.

Visum ska ja söka sen när sommarn börjar och jag har fått mitt slutgiltiga antagningsbesked.

Nästa vecka ska ja få lite (massa) papper ja måste fylla i.
då kommer jag även få mer info, när jag börjar, när ja borde åka, osv.

jag kommer nog behöva göra en lugnröntgen också haha. ska väl bli spännande typ.

ja, nu börjar Japan kännas lite verkligare iaf :)

LÄNGTAR lika mycket som linda rosing längtade efter sina silikonbröst. FUCK YEAH!


juste, Sidan började funka för en timme sen! haha jävla oduglingar på universitetet asså.

Inga kommentarer: