söndag 8 februari 2009

Lördag eller Söndag?

idag vet jag inte om det har varit lördag eller söndag. kändes def som en söndag.

har utan tvekan haft en av de tråkigaste dagarna på JÄVLIGT länge, åtminstone fram till klockan 7, för då gick ja till Elias och spelade lite osv (chooooppade honom på street fighter ;) hehe)

men innan klockan 7, så hade ja äckligt tråkigt.

jag försökte kolla på death note, såg 3 minuter o stängde av.
jag försökte kolla på film, såg 1 minut o stängde av.
jag försökte spela, bytte spel var 20.e minut o tröttnade på allt o stängde av.
jag försökte surfa, det var tråkigt så jag la av.
jag försökte msna, men det var ännu tråkigare så jag la av.
jag försökte städa, men jag var för lat.

ALLT jag försökte kändes äckligt tråkigt.
men kan ha haft o göra med att jag har mått illa hela jävla dan idag :S.
he he he.

håller på o bli sjuk känner jag, ont i halsen lite, och näsan är täppt. inte kul. inte kul alls.

(Killzone 2 är för övrigt OMFG RULEZ PWNS osv)

nu ska ja sova lite tror jag, eller kolla på film kanske.

peace

Inga kommentarer: