torsdag 22 januari 2009

Tvingad as fuck?

blev utmanad att skriva den här listan.

jag tycker sånt här är rätt så jävla mkt fjortizz egentligen, men ja blev ju utmanad av matilda så det förklarar ju fjortis-heten me det hahaha.

here I go.

Tre saker som skrämmer mig
att ps3.an ska gå sönder - haft den i två år snart o den börjar bli lite rostig
japaner med mentala problem - de är ju redan sjuka som dem är
fiskkrokar - haft a bad experience lol

Tre personer som får mig att skratta
Pino - mothafucka cracks me up.
Dave Chappelle - behöver inte säga varför haha
Pappa - när han försöker prata engelska, speciellt svordomar hahaha.

Tre saker som jag älskar
PS3 - som om det vore någon överraskning haha
Kissin' and Touchin' - damn right
Piano - älskar att både spela och lyssna på när någon spelar. fucking beautiful.

Tre saker som jag hatar
iPoden - när den dör precis när man satt sig på bussen. då blir resan tråkig.
vinter - vinter
diska - not my thing helt enkelt.

Tre saker som finns på mitt skrivbord (har inget, får väl köra på nattduksbordet)
Lampa - måste ha det när ja läser så mycket om kvällarna (uppenbar lögn)
pengar - ja, jag är rik, so what bitch?
Glas - hehe jag e stökig, orkar aldrig gå tillbaka me glasen till köket

Tre saker jag gör just nu
MSNar - me diverse people
Spelar - faktiskt, spelar samtidigt. Yes, I am THAT awesome.
skriver den här skiten - duh!

Tre saker jag vill göra innan jag dör
Se Los Angeles Lakers spela. GO KOBE!
volontärarbete i typ afrika - ja, det låter miss-universum-aktigt men what the fuck.
Hoppa från ett flygplan - med fallskärm såklart. u fool.

Tre saker jag kan göra
laga mat - this is for tha ladies (lulz)
två saker samtidigt - FASTÄN jag är kille, smaka på den
Spela Gitarren i Guitar Hero..... på EXPERT, bitch.

Tre saker jag inte kan göra
flyga - fan då.
spela trummorna i Guitar hero på expert - damn.
sluta vara så bäst - det är jobbigt

Tre saker jag skulle vilja lära mig
att prata o skriva japanska - will soon hoppas jag
armhävningar me lillfingret typ - skulle va världens party-trick juh
Dansa la lambada - the forbidden dance!

Tre Favoriträtter
KEBABPIZZA - ja, jag är en vandrande klyscha. so what.
Pastel De Choclo - chilensk specialty, mamis specialty
GRILLAT - det kan inte bli fel me lite grillat kött. det bara kan inte.

Tre personer jag utmanar
Addi
Pino
Elias

ni måste göra det. Once challenged - a man can never back down.
hähä.

peace out.

Inga kommentarer: