lördag 3 januari 2009

ojojoj

kom på att ja kommer dö i Japan. Hur ska ja surviva utan morsans mat?

sitter i mitt rum o spelar nu (äger som vanligt)
så känner jag lukten av mammas mat. helvete va det luktar gott. Luktar godare än Jessica Albas hår (erkänn det ser ut o lukta skitgott?)

Kommer nog vara det jag saknar mest när jag borta, mammas mat.
och min säng, den är ju guld.

och min familj.

och kanske dig. men bara kanske.

anyway. någon som kan tipsa om någon låt man ska lära sig på piano? är sugen på nån bra låt som inte är för svår, som är skön o spela. Så tipsa på.

3 kommentarer:

A sa...

Toshiro Masuda är skön =)

A sa...

Wind heter låten

Anonym sa...

Shiro Sagisu - Soundscape to Ardor
Beethoven - Pathetique 2nd Movement
Shimamiya Eiko - Naraku No Hana
Clint Mansell - Requiem For A Dream

vissa är svåra än andra men värda o check out.