onsdag 21 januari 2009

Blogg-utveckling

ja, som ni har märkt så var det ASLÄNGE sen jag gjorde "Veckans Tips" grejen som ja brukade göra i början. Problemet är att ja inte har tid/motivation till att skriva de inläggen längre (tar lång tid att lägga upp det, fixa youtubelänkar, lägga in bilder på betygen o.s.v)

så istället har jag bestämt mig för att integrera "Veckans Tips" i högermenyn istället. Så att de alltid syns där.

men istället för "Veckans" så heter allt "Just Nu"

här har ni en rundown på alla kategorier just nu (kan tillkomma några allt eftersom)

"Tittar på Just Nu"
där kommer ja ha film eller tv-program som jag tycker väldigt mycket om just nu.

"Lyssnar på Just nu"
där har jag låtar som jag gillar just nu, och lyssnar väldigt mycket på... Just. Nu.
kommer alltid vara en låt i taget.

"Läser Just nu"
där har ja mina blogg-tips. Tips på bloggar som är roliga att läsa, eller bara för att det vore elakt av mig att inte länka haha :D

"Sysslar med just nu"
där uppdaterar jag generella saker som händer i mitt liv just nu, till exempel om det är tentavecka, eller om något speciellt har hänt som ja vill ska synas där hela tiden.

aa, hoppas ni gillar det nya upplägget. Inte något revolutionärt precis, men det är jävligt smidigt då ja slipper lägga ner en massa tid på lay-outen till veckans tips-inläggen.

men vem vet, nån gång kanske Veckans Tips återkommer. För tillfället får dock högermenyn duga :)

1 kommentar:

A sa...

VIVE LA REVOLUTION!