måndag 19 januari 2009

Kontoutdrag

folk säger att ögonen är fönstren till själen.

men jag säger att kontoutdraget är fönstret till själen.

klockan är 02. nånting nu.

jag har inte så mycket att göra, håller på att ladda ner lite One Piece.
(snart är det dags för det ökända 377 pinkan :D ) e på 371 nu. hehe

ja bestämde mig iaf för att kolla min internetbank (önskade att csn-cashen hade kommit, men icke, lär väl få vänta till på onsdag eller nått). ändå fint me lite över 3000 kr från csn den här månaden.

så kollade ja på mitt kontoutrad, och det säger fan ändå rätt mkt om va ja brukar göra. typ täcker hela mitt liv haha.

se själva.

ser ut typ så här



H&M - xx kr (kläder)
H&M - xx kr (kläder)
Playstation Network - xx kr (spel)
Bokus Aktiebolag - xx kr (böcker/skola)
SPELBUTIKEN - xx kr (spel)
McDonalds sammarkand - xx kr (mat/kväll me grabbarna)
Systembolaget - xx kr (öl/kväll me grabbarna)
McDonalds sammarkand - xx kr (mat/kväll me grabbarna)
Playstation Network - xx kr (spel)
ICA Supermarket - xx kr (chips/kväll me grabbarna)



haha lite kul ändå att man kan se va man ha gjort om dagarna endast genom att kolla kontoutdraget :)

vadå dagbok? lol

Inga kommentarer: