söndag 11 januari 2009

Slap in the face!

jahapp, Så gåre när man har lov och inte vet vad det är för dag.
jag börjar skolan den 12.e januari, och jag har varit bombsäker på att det är på Tisdag, eftersom jag har varit bombsäker på att det är söndagen den 10.e idag.

men det är ju fan den 11.e idag, så jag börjar skolan imorgon redan. När jag insåg detta i morse när ja vaknade var det som en slap in the face.

satte mig ner o skrev arbetet som ska göras till på tisdag. Blev klar men det blev inte bra alls haha. Om hur förvaltningen kan sluta fungera, och varför den gör det, och hur man ska förhindra korruption inom förvaltningen o.s.v. jobbigt men det gick till slut.

Datum jag ser fram emot nu

17,e januari kl. 11.00 = då har jag precis skrivit klart tentan och är jätteglad för då kan ja andas ut i typ en månad.

15.e februari = möte om min resa till japan =)
20.e februari = Street Fighter IV
25.e februari = Killzone 2

jajamän.

nu ska ja kolla på film. puss

Inga kommentarer: