tisdag 28 april 2009

funny thing is...

Jag borde sova nu egentligen, har seminarie imon och jag har inte förberett min presentation än..
anyway, det är inte poängen här.

grejen är den. att jag har ÄCKLIGT ont i huvet.. asså verkligen jäääääääääääääääääätteont.känns som att huvet ska explodera när som helst nu.

och det roliga är, att jag knappt vart hemma. Vaknade, och typ direkt stack o tränade, sen var jag på stan o mediamarkt ett par timmar. kom hem kl.17 o käkade o pluggade lite, sen ut igen o spela lite basket.

och jag har haft ont i huvet största delen av dagen.

MEN, när jag sitter hemma en hel dag o ps3.ar och kollar filmer. så får jag ALDRIG ont i huvet.

lite kul är det att föräldrar alltid tjatar på att man ska ut i solen o.s.v. när man sitter för länge framför datorn "du kommer få ont i huvet" osv... LOL @ föräldrar.

Inga kommentarer: