torsdag 23 april 2009

WRÖP

det e lite segt o va ledig när ingen annan är det.

ikväll blire study-night. Måste skriva mitt P.M om min uppsats. jag har kommit närmare val av ämne, jag har nu valt ämnesområde "USA och Sydamerika". d.v.s främst imperialismen och usas påverkan på länder i Sydamerika.
Jag måste bra komma på en bra frågeställning med ett bra vetenskapligt problem att undersöka.

Fint väder idag, satt nyss ute på balkongen me mami o chillade lite. Jag läste reklamblad från El-giganten, On-Off, mediamarkt osv. (jag älskar elektronik) och försökte vara sneaky o visa mamma lite bärbara datorer (jag fyller ju år om ca 2 veckor). haha.

Tog min medicin mot allergin idag, hoppas ja slipper nysa hela dan nu.

vet inte va jag ska göra nu, klockan är 13.00 typ o ja e phett uttråkad. Ps3.an tilltalar inte ens.

Inga kommentarer: