onsdag 1 april 2009

Surfer, Dude!

bra våg. och jag surfar skiten ur den.
solen skiner som fan. klockan är lixom 19.00 snart, och solen lyser. that's wzup!
:)
skolan går fint, inga problem där inte.
träningen är i full rulle. det gillar vi.
bra våg helt enkelt.
längtar något så äckligt till japan nu.
snackade me en snubbe som hade vart där förra sommarn, fan va han gjorde mig sugen me sina anekdoter. =)
De håller på o renovera lägenheten här hemma. Fan va det är jobbigt, jag gillare inte.
Man kan ju inte göra nått typ. köket e helt upp o ner, hallen likaså. Hallen e ändå värst, för det innebär att jag inte kan ha routern ikopplad när de är här o jobbar (7-16) det suger. När jag väl kopplar i den så orkar ja inte dra massa sladdar till ps3 o grejer så ja får nöja mig me det trådlösa till min dator. Så det blir inget ägande online för min del på ett tag nu. blaah.
MEN
solen skiner så det jämnar väl ut sig :)

nu ska ja springa runt sjön. pusssspånäsan

Inga kommentarer: