tisdag 14 april 2009

Boom!

jag har läst den tråkigaste texten jag någonsin läst.

Sossarnas och moderaternas partiprogram. totalt ca 100 A4-sidor FULLA me text.. det tråkigaste ja behövt läsa. Och jag minns typ 10% av det jag läste lol.

kommer bli GÖTT o ha den här kursen överstökad. Då äre B-uppsats som gäller = hela maj månad "ledig" sweeeeet.

den här veckan e addi själv hemma. Fy fan va det chillas där nu. Schysssst. ikväll blev det buzz, men jag pallade bara en runda, sen tröttnade jag. Föredrar Guitar Hero eller Street Fighter :)

imon fyller zippi år. jag ska till skolan vid 10 o va där så länge jag orkar (grupparbete om de 100 A4-sidorna) sen ska ja träna, sen hem o relaxin' maxin'.

känner att jag itne haft lov på ett bra tag. alltid hare vart nått. ska bli skööööööööööööööönt me sommarlov. Inga bekymmer osv.

aja, jag bara skriver massa onödig, tråkig skit nu. så det får räcka.


ska dra en film kanske o sen sova. peaaaace

Inga kommentarer: