fredag 1 maj 2009

Aftermath

Valborg igår, rätt så kul faktiskt.
skönt väder, förutom på natten, då vare för j'vla kallt.

Idag har jag bara chillaxat, satt ute på balkongen o småpluggade, sen satt jag o lira Street Fighter me syrrorna haha. kul o försöka lära folk som knappt aldrig rört en kontroll att göra en hadouken och en ultra combo.

sen kolllade vi på film också.

imorgon är det tenta på morronen (orka) som jag knappt har pluggat till, pluggade lite igår och lite idag bara. men jag orkar inte bry mig, för fint vädet för det.

sen på kvällen ska jag firas här hemma (fyller år om ett par dagar huhu) och morsan har bakat min favvo-tårta (torta de mil hojas) gotta love that :D

nu ska jag gå o lägga mig, så jag orkar vakna imon o dra o skriva den tråkiga tentan.

hare heeej!

Inga kommentarer: