söndag 24 maj 2009

responsiveness

Lakers vann igår! =D sweet victory faktiskt.
På bortaplan också. de låg under hela matchen o tog igen på slutet o Kobe sealed the deal mot slutet me ett antal straffkast =)

idag skriver jag uppsats, tyvärr nått nån form aav vägg som jag inte kan ta mig igenom just nu. Känns jobbigt som fan. men får hoppas att det släpper snart. =(
Måste bli klar me uppsatsen så fort som möjligt, när man blir klar me uppsatsen så får man sitt sommarlov, och jag vill ha sommarlov.

Det är konstigt hur viktigt det är med respons. Till och med den mest hängivna tröttnar utan någon respons. Tänk om varje gång du sa hej till någon, så svarade inte personen. Till slut hade du tröttnat på och säga hej och hållt dig för dig själv.
Tänk om du när du rattar din bil och inte får respons, d.v.s. att bilen ändå kör rakt fram. till slut hade du inte brytt dig om att försöka ratta mer, för bilen kör ändå rakt fram.
Jag har nu tröttnat på att ratta, och låter bilen köra rakt fram. Krockar bilen så är det iaf inte mitt problem, eftersom jag rattade utan o att bilen gav respons.

Nu återstår frågan om man ska sitta kvar i bilen fastän man inte kan ratta den, och hoppas på att man inte krockar.
eller ska man hoppa av bilen nu o få lite skråmor bara, men man dör iaf inte.

är du den som rattar? eller är du bilen?

Inga kommentarer: