onsdag 13 maj 2009

hhm...

aah..
pluggat lite idag...
imon har jag skola. På nått sätt äre det jobbigare att ha en gång i veckan. man vänjer sig så grovt vid att vara ledig så när man väl måste till skolan blire asjobbigt. Hellre har jag 2-3 gånger i veckan som förr. Dessutom har ja kass självdisciplin så det är asjobbigt att ta tag i det o börja skriva på uppsatsen.
Jag har redan börjat skriva på den, men ja orkar inte fortsätta. får ta tag i det imon fan.
blää.

fick reda på att jag klarade metodkursen, som enligt många är den jobbigaste kursen man har under sina studier. så det känns jävligt gött o ha klarat den :D

känns fan som att det var februari igår typ, och det är redan maj!. snart fan juni o sommarlov.. GALET!


förövrigt är jag ganska förvirrad.
ibland känns det värt mödan, ibland inte.
ibland känns det värt o vänta och stå ut.
men ibland känns det fan inte värt asså.
aja, får ge det lite mer tid, sen får jag se. Man har ju sin gräns.

det var nog allt jag hade idag.

over & out

Inga kommentarer: