måndag 22 september 2008

Introduuucing

Första inlägget.
det här ska kanske vara ett försök till en blogg, men måste erkänna att jag började med detta endast för att stödja uppdragbarn.se

sen får vi se hur det hela utvecklas.

kommer iaf skriva om allt mellan himmel och jord här förmodligen.
du har säkert alltid undrat över vad som egentligen pågår i mitt huvud(förmodligen inte). om du vill veta, så är den här bloggen dörren to my mind.

om du vill ha filmtips, kolla in bloggen.
om du vill ha musiktips, kolla in bloggen.
om du vill ha speltips, kolla in bloggen.
om du bara vill ha tips, kolla in bloggen.
om du har tråkigt, kolla in bloggen.

eller så skiter du i det :)

anyyway, klockan är (relativt) mycket och jag ska sova nu, kanske ångrar mig när jag vaknar imon haha.

Piiiz!

Inga kommentarer: