tisdag 23 september 2008

Förtrycket av kvinnorna

Tisdag idag.

fy fan va serier som började idag.

Heroes, Two and a half men, How I met your mother.
sen har vi Prison break och one tree hill som går på tisdagar.
det blir fullspäckade tisdagar framöver haha.

Kul vare att se Heroes idag, shit var typ sen hösten 07 förra året eller nått. Ska bli kul med en ny säsong :)
two and a half men och how I met your mother är ju ba för skönt att dökolla på och få sig några goda skratt, fucking great :)

Spelade fotboll me grabbarna idag, fan va kul det var haha. Roligaste gången hittils faktiskt. Hade gärna spelat på bättre plan, men vad ska man göra? man får ta det man har helt enkelt =)

Seminare imorgon om boken "Förtrycket av kvinnorna" av John Stuart Mill. Vi ska vara i en grupp på ca 6 pers o diskutera boken i en timme. Jag har ju läst boken, men grejen är den att när jag läser, så fösvinner mina tankar någon annan stans och jag börjar tänka på massa annat skit som egentligen inte är viktigt. När jag väl tänkt klart så inser jag att jag har läst 2 sidor men inte registrerat NÅGOT av det som stod haha. Så jag googlade boken o lyckades hitta lite anteckningar och så. Ska se om det hjälper mig imorgon :P.

Fan, jag börjar tveka på om den här utbildningen verkligen är något för mig. Men men, det sparar vi till ett annat inlägg, kan bli hur långt som helst annars haha.

Sen har vi problemet med att välja land att plugga i, och land att praktisera i. Prioriteten är ju land att plugga i, eftersom att jag ska välja det först. Men fan va svårt. Japan? USA? Australien? Kina? Costa Rica? Gambia? Sydafrika? finns ju så mkt att välja mellan. baaah!

aja, nu ska jag kolla på One tree hill och Prison break.

lämnar er med en skön "comic-style" bild på några från Heroes


/Giaco Taco

2 kommentarer:

RebDil sa...

hahahha ojojoj giacomito the chileno har börjat skriva, det är niiice:D HEROES!!!!! DUBBELAVSNITT!! KEPP UP THE GOOD WORK ;)

Anonym sa...

shuuuu ännu en som joinat bloggskaran wilkommen!