måndag 23 mars 2009

Day 1

Första dagen av hemtentaskrivning är nu avklarad.
Jag lyckades skrapa ihop 700 ord av 2700. Så jag har ca 2000 kvar haha.

Det va skitsvårt o komma igång o det tog mig någon timme att skriva första ordet. När jag kom igång så lyckades ja med ca 400 ord sen tog det stopp igen. Första frågan är så diffus o svår att greppa.

men andra frågan verkar lättare, så när ja kommer till den kommer det nog flyta på rätt fint :).

Ikväll blire nog lite RE5 me zipp.
Till helgen ska Robert firas så det blir skojj. Fest för hela slanten! :D
På onsdag får man cash också och det är aldrig fel.

Förutom hemtentan ser den här helgen ganska bra ut, och livet leker! som addi sa: "Vi rider på en bra våg nu" och jag kan inte annat än hålla med.

En JÄVLIGT bra våg.

skolan går bra.
japan närmar sig.
farsan kanske ska flytta tillbaka till sverige.
vädret börjar bättra sig.
kommit igång me tränandet.

bra jävla våg asså :)

/Silver Surfer

Inga kommentarer: