tisdag 14 juli 2009

Spanien - Sverige -Japan

fått höra att jag uppdaterar dåligt, men va fan ;P

jag orkar inte längre me blogg typ.

Efter japan lägger jag nog av.

Men men, tänkte dundra en liten uppdatering nu iaf.

Mina visumpapper är skickade till ambassaden i stockholm nu iaf, så nu måste ja ba vänta på att få mitt visum, vilket borde vara fredag eller måndag.
Sen åker jag till Spanien, ska vara där ca 2 veckor kanske. säga hejdå till pappa o storasyster innan jag åker till japan lixom. Sen ska ja åka hem till sverige igen, vara här i 2-3 veckor o fixa me smågrejer o ta farväl av familjen o vännerna.

Sen åker jag till japan, den 28.e augusti lämnar jag Sverige.
Sen kommer jag hem nån dag innan julafton hehu.

satt o kollade på bilder från universitetet o staden som folk som vart utbytesstudenter innan har lagt upp, fan va GALET nice det ser ut. längtar något fruktansvärt :).

Men aa, det va allt från mig för idag. Kanske börjar uppdatera oftare, om jag orkar haha.

(en fun fact om japan)
Det finns hitler-actionfigurer i Japan. Vilket land som helst som har Hitler-actionfigurer måste vara maxat crazy, me likey haha.

BEVIS:

2 kommentarer:

Manhunter_90BLONDIEswe sa...

Köp Hitlern till mig mitoooo

TEQUILAN sa...

Fett sjön docka, men inte ska du sluta blogga??! porque lixom