lördag 18 juli 2009

Party Mode ON [OFF]

Vetefan asså.

Lately har jag vart 0% sugen på fest. Det tilltalar mig inte det minsta med fest och jag vetefan varför. Det bara känns så blää på nått sätt. Kostar massa pengar och är ALLTID samma historia. Kanske bara är trött på Växjö o behöver byta omgivning lite för att få tillbaka suget. Eller så är det för att jag känner mig pank och hellre gör saker som är gratis.

Jag vet inte, men nått stämmer inte iaf.

Verkar som att jag åker till Spanien på torsdag iaf, så det blir skönt. Kommer väl hem runt 7 augusti eller nått. Då har jag 20 dagar på mig att ta igen Partysuget innan jag åker till japan.

Idag fick jag fylla i ett forulär för o få en kompis i Japan haha. Typ som en fadder, mellan 7-11 augusti kommer jag få details om vem som blir min fadder när jag är där, sweet.

Peace in the Middle-east!

Inga kommentarer: