fredag 12 juni 2009

Watashi wa nihongo no gakusee desu

(Jag är en student av det japanska språket) nått sånt betyder rubriken haha =D

Pluggat Japanska i en vecka nu, 4 lektioner.
Har lärt mig hela Hiragana-alfabetet. så jag kan skriva på japanska nu, vilket känns ganska coolt =D,

Äckligt kul är det också, läraren är glad o hoppig. Sen har man ju jubelidioter i klassen som man inte kan göra annat än o småskratta åt haha.
jävla Klong asså =Dhaha

så, fram till första veckan i juli kommer jag inte vara tillgänglig mellan 16-19 från måndag till torsdag, eftersom att jag har japanska då.

vädret är fortfarande sämst, vilket suger. Vill ju ha sommarväder så man kan va ute o njuta lite, istället regnar det titt som tätt. =/

men men, nu ska jag kolla på nån film.
Pusspåhalsen

Inga kommentarer: