lördag 6 juni 2009

heey hey hey heeey

Lördag.
Jag var hemma igårkväll och gjorde INGENTING.
jag behövde inte göra NÅGONTING.
SKÖNT SOM FAN. första gången på typ 4 månader jag inte har något i skolan jag behöver göra. SÅ JÄVLA UNDERBART. =D

Fick VG på min b-uppsats, jävligt oväntat faktiskt. Förväntade mig inte det, men det va göttigt =)

pollen dödar mig, varje morgon dör jag av pollen. orkar inte med det faktiskt.

på måndag så börjar jag plugga japanska i en månad, det blir sweet =). Tänkte att det vore bra o kunna NÅGOT om ja ska till landet lixom, huhu.

Happy 6th of june.. eller va fan man säger på nationaldagen lol. Idag ska jag äta Chilenska nationalrätter (Fastän det är sveriges nationaldag) vi e lite roliga hemma.
Man kan ju inte annat än o hålla med när morsan säger att hon ska göra empanadas :D

anyway, det ser ut som att det är soligt ute. Men jag vet inte omdet är varmt, har ju vart kallt l8ly. ska ut o testa iaf. pusss

Inga kommentarer: