onsdag 1 oktober 2008

Veckans tips

Det är dags för veckans tips!

Filmtipset:

den här veckan var det lite tomt på filmfronten (har pluggat som ett mongo på ecstacy)
så jag får rekommendera en gammal goding istället.

Pulp Fiction
1994
John Travolta
Samuel L. Jackson
Uma Thurman
Regissör: Quentin Tarantino

behöver jag säga mer? ;)

Musiktips:


Den här veckan blire inget album, utan en låt.
låten får bli Billy Idol - Rebel Yell.
anledningen får bli att jag inte kan sluta tänka på hur skön den kommer va att spela i Guitar Hero: World Tour :)

Veckans tips:


det allmänna tipset är : SKJUT INTE UPP SAKER!
hur j'vla skönt det än känns just efter att du bestämt dig för att skjuta upp något, så kommer det kännas ännu värre när du sen MÅSTE göra det.
Jag sköt upp mitt tentapluggande två dagar, och nu sitter jag i klistret. har tre dagar på mig att plugga in en hel bok på ca 400 sidor. Så, ta tag i saker med en gång och få det över så fort som möjligt, det blir veckans tips.


nu ska ja återgå till tentaplugget, puss o kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var droppen .. nu ska jag göra skiten jag egentligen bör göra. Tack Jakkå! Puss :D